Credit24 Labas prakses kodekss

Par Labas prakses kodeksu

Credit24 Labas prakses kodekss nosaka klientu apkalpošanas vadlīnijas patērētāju kreditēšanā.

Kodekss ir apliecinājums tam, ka savā darbībā Credit24 vienmēr ievēro visas juridiskās un likumā noteiktās normas un strādā saskaņā ar standartu, kas izklāstīts šajā kodeksā.

Juridiskās prasības

No normatīvo aktu viedokļa, patērētājs, kas ņem aizdevumu, ir tiesiski aizsargāts jautājumos, kas skar:

  • Reklāmu

  • Informāciju, kas patērētājam jāsaņem pirms kreditēšanas līguma noslēgšanas

  • Aizdevuma līguma saturu

  • Aizdevuma pirmstermiņa atmaksu

  • Parādu nomaksu

  • Fizisko personu datu apstrādi

  • Iepazīties ar plašāku informāciju var:

Kam domāts Labas prakses kodekss?

Labas prakses kodekss saistošs visiem tiem klientiem, kam ir aizdevums vai kas vēlas aizņemties no Credit24, neatkarīgi no summas lieluma vai atmaksas termiņa.

Šis kodekss sniedz klientam pilnīgu pārskatu par viņa / viņas tiesībām no patērētāja viedokļa. Patēriņa kredītu izsniegšanu Latvijas Republikā uzrauga Patērētāju tiesību aizsardzības centrs (PTAC).

Credit24 darbojas saskaņā ar speciālu atļauju (Licence) Nr.NK-2016-042 patērētāju kreditēšanas pakalpojumu sniegšanai Latvijas Republikā.

Par Credit24

Credit24 piedāvā privātpersonām bez ķīlas saņemt ātru īstermiņa aizdevumu (naudas kredītu). Aizdevuma summa var būt no 100 līdz 7000 Eiro un tās atmaksu var veikt līdz 60 mēnešiem. Ātrie aizdevumi galvenokārt paredzēti steidzamu, neplānotu un nelielu izdevumu segšanai. Lai pieteiktos kredītam, Tev nepieciešams mobilais tālrunis, e-pasta adrese un konts jebkurā bankā Latvijā.

Zīmols Credit24 pieder SIA IPF Digital Latvia. SIA IPF Digital Latvia pastarpināti pieder uzņēmumam International Personal Finance, kas ir reģistrēts Lielbritānijā un kura akcijas tiek kotētas Londonas Fondu Biržā. Akcijas kods ir IPF. Papildus informāciju par mūsu mātes uzņēmumu var iegūt šeit: https://www.ipfin.co.uk/en/index

SIA IPF Digital Latvia ir reģistrēta Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrā 10.04.2007 ar vienoto reģistrācijas Nr. 50003913651, adrese: Ūnijas iela 8 k-6, Rīga, LV-1084. SIA IPF Digital Latvia nodarbojas ar privātpersonu kreditēšanu. SIA IPF Digital Latvia izsniedz nenodrošinātus īstermiņa (līdz 60 mēnešiem) aizdevumus privātpersonām, kas interneta mājas lapā aizpildījušas aizdevuma (kredīta) pieteikumu un kurām SIA IPF Digital Latvia atbilstoši saviem aizdevumu izsniegšanas noteikumiem ir apstiprinājusi aizdevuma izsniegšanu. Pirms aizdevuma izsniegšanas aizņēmējs un SIA IPF Digital Latvia elektroniskā formā (aizņēmējam apliecinot savu piekrišanu līgumam ar speciāli no aizdevēja saņemta PIN koda vai elektroniskā paraksta palīdzību) noslēdz aizdevuma līgumu. Līguma noteikumi paredz aizņēmējam tiesības līguma eksemplāru pēc pieprasījuma saņemt arī rakstiski.

Juridiskās prasības

Nodrošināt konfidenciālu fizisko personu datu apstrādi, izmantojot drošas un uzticamas informācijas tehnoloģiju sistēmas. Visi informācijas pieprasījumi no mūsu puses tiks jautāti tikai un vienīgi Tavai drošībai.

Vienmēr sniegt Tev izsmeļošu pārskatu par aizdevuma nosacījumiem.

Nodrošināt, ka visi mūsu pakalpojumi un produkti atbilst visiem saistošajiem tiesību aktiem un noteikumiem.

Neizdarīt nekāda veida spiedienu Tev uzņemties kredītsaistības, un sekot, lai arī visi mūsu sadarbības partneri rīkotos tāpat.

Vienmēr palīdzēt Tev, kad būs nepieciešama informācija vai kādi citi norādījumi.

Izskaidrot, kā kredītsaistības var ietekmēt Tavu finansiālo situāciju.

Vienmēr rīkoties godīgi un būt pārredzamiem.

Ātri un profesionāli reaģēt, ja radušās neparedzētas situācijas un sniegt visu nepieciešamo atbalstu situācijas atrisināšanai.

Solidāri un ar izpratni izskatīt jebkuru finansiālo grūtību situāciju un darīt visu iespējamo, lai palīdzētu klientam.

Rūpēties, lai visi mūsu darbinieki vienmēr būtu informēti un zinoši, un ka visas procedūras, ko tie ievēro ikdienas darbā, ir saskaņā ar šajā kodeksā noteikto.

Ar vislielāko atbildības sajūtu reaģēt uz Tavām atsauksmēm, jo Tavs viedoklis mums ir ļoti svarīgs.

Nodrošināt Tev vislabāko un visaugstākā līmeņa klientu apkalpošanas servisu.

Informācija un mārketinga aktivitātes

Laiku pa laikam mēs varam sazināties ar Tevi, izmantojot dažādas saziņas iespējas, piemēram, e-pastus, zvanus vai sms, lai pastāstītu par mūsu jaunumiem, pakalpojumiem un produktiem, kas varētu Tevi interesēt. Mēs to darīsim tikai tad, ja būsi devis mums savu atļauju. Tev vienmēr būs iespēja atteikties no šādas informācijas saņemšanas.

Mēs apzināti nesūtīsim mārketinga materiālus par mūsu pakalpojumiem, ja esi jaunāks par 18 gadiem.

Mēs rūpēsimies, lai visi mūsu reklāmas un mārketinga materiāli ir skaidri un nav maldinoši.

Mūsu reklāmas un mārketinga materiāli atbilst attiecīgajiem reklāmas tiesību aktiem.

Pieteikšanās aizdevumam

Mēs sniegsim Tev visu nepieciešamo informāciju, lai Tu varētu pieņemt lēmumu par sev vispiemērotāko un labāko aizdevumu.

Mēs rūpēsimies par to, lai visi aizdevuma pieteikumi tiktu atbilstoši izvērtēti.

Ja mēs atsakām Tavu aizdevuma pieteikumu un Tu vēlies noskaidrot atteikuma iemeslu, mēs Tev izskaidrosim galveno iemeslu, kāpēc Tavs pieteikums nav atbildis mūsu finansēšanas vai aizdevuma izsniegšanas nosacījumiem. Ja mēs atsakām ztavu aizdevuma pieteikumu, un lēmums pieņemts, balstoties uz informāciju, ko esam ieguvuši no ārējām parādnieku reģistra datu bāzēm, mēs sniegsim Tev attiecīgās iestādes kontaktinformāciju.

Identitāte

Kad Tu pieteiksies aizdevumam, mēs Tevi informēsim par to, kādi dati mums ir nepieciešami, lai pārbaudītu Tavu identitāti. Tas var notikt, izmantojot dažādus ārējos reģistrus (piemēram, Kredītinformācijas datubāzēs). Tas ir būtiski no Tavas drošības viedokļa un ir saskaņā ar Fizisko personu datu aizsardzības likumu.

Kredītspējas novērtējums

Kā atbildīgam aizdevējam, mums ir jābūt drošiem, ka visi aizdevuma pieteikumi tiek ļoti rūpīgi izskatīti, lai izvērtētu Tavas iespējas atmaksāt aizdevumu. Lai to izdarītu, mēs ņemsim vērā šādus faktorus:

  • Summu un aizdevuma atmaksas termiņu, ko esi pieprasījis

  • Vēsturisko informāciju par Tavu maksāšanas disciplīnu

  • Informāciju no citiem kredītreģistriem

  • Tavas esošās kredīta saistības

  • Tavus personas datus

  • Tavu atbilstību Credit24 kredītpolitikai

  • Tavus ienākumus

Izvērtēšanas procesā tiek apstrādāta tā informācija, ko esi sniedzis mums, informācija, kas mums jau ir saistībā ar Taviem datiem un vēsturiskā informācija par Tavu maksāšanas disciplīnu, kā arī ziņas no citiem datu avotiem.

Aizdevuma atmaksa

Mēs nodrošināsim Tevi ar visu nepieciešamo informāciju saistībā aizdevuma atmaksu – kur, kad un kā veikt maksājumus par aizdevumu.

Ja tiks kavēta aizdevuma atmaksa, mēs Tevi nekavējoties informēsim, ziņojot par maksājuma kavēšanas faktu uz e-pastu, pastu, sms vai tālruni.

Mēs sniegsim Tev informāciju par visām procedūrām un parāda atmaksas iespējām, kā arī atgādināsim par visām sekām, kas var būt saistītas ar aizdevuma līguma saistību nepildīšanu.

Mēs attieksimies pret visiem finanšu grūtību gadījumiem profesionāli un ar izpratni, un darīsim visu iespējamo, lai palīdzētu Tev atrisināt radušos situāciju.

Mēs Tevi informēsim, ja informācija par aizdevuma atmaksas kavēšanu tiks nodota trešajai pusei, piemēram, parādu piedziņas kompānijai. Mēs sekosim, lai mūsu partneri sadarbībā ar klientiem izprot un strādā saskaņā ar mūsu vērtībām un uzstādījumiem.

Mēs varam palīdzēt viens otram

Gadījumā, ja Tev rodas grūtības atmaksāt savu aizdevumu, ir svarīgi, lai Tu mūs informētu par to pēc iespējas ātrāk, jo, tikai abpusēji sadarbojoties un apmainoties ar informāciju, mēs kopā varam atrast labāko risinājumu. Jo vairāk informācijas par Taviem finanšu situācijas apstākļiem mums būs, jo vairāk mēs varēsim Tev palīdzēt.

Mēs paļaujamies, ka mūsu sadarbības laikā mūsu savstarpējā komunikācija būs atvērta un godīga (mums vienmēr būs iespēja ar Tevi sazināties).

Atsauksmju/ sūdzību izskatīšanas kārtība

Ja vēlies sniegt mums atsauksmes vai iesniegt sūdzību, Tev jāsazināties ar mums vai nu pa tālruni vai pa e-pastu, vai arī jāierodas mūsu birojā.

Mēs darīsim visu, lai atrisinātu Tavu jautājumu jau tās pašas dienas laikā. Ja tas nebūs iespējams, mēs Tevi informēsim par precīzu laiku, kad mēs ar Tevi sazināsimies vēlreiz. Šeit vari iepazīties ar mūsu sūdzību izskatīšanas kārtību.

Gadījumā, ja vēlies deleģēt sarunai kādu citu personu, piemēram, kādu no saviem ģimenes locekļiem, draugiem vai pārstāvi no kādas institūcijas, mēs piekritīsim sarunai tad, ja saņemsim notariāli apstiprinātu pilnvaru ar tiesībām pārstāvēt Tavas intereses.

Gadījumā, ja neesi apmierināts ar sniegto atbildi vai piedāvāto risinājumu, Tev ir tiesības par to informēt Patērētāju tiesību aizsardzības centru.

Datu aizsardzība un konfidencialitāte

Brīdī, kad Tu pieteiksieties aizdevumam, mēs Tevi informēsim, ka varam izmantot Tevis sniegto informāciju pārbaudei vai salīdzināšanai citās datu bāzēs (piemēram, Kredītu informācijas datubāzēs). Mēs rūpīgi glabāsim iegūto informāciju un varam to izmantot statistikas nolūkos, parādu atgūšanas procesos vai situācijās, kā arī – informācijas nodošanai valsts iestādēm, ja pastāv aizdomas par nelikumīgu darbību.

Mēs Tevi savlaicīgi informēsim par to, ja plānojam ziņot Parādnieku kredītreģistram par izveidojušos situāciju saistībā ar Tava parāda rašanos.

Ja kavējums pārsniedz 30 dienas, Credit24 ir tiesības nodot informāciju par Tavu kavējumu mūsu sadarbības partnerim – parādu piedziņas kompānijai.

Mēs nekādā ziņā neizpaudīsim informāciju par Tevi nevienai trešajai pusei, izņemot gadījumus, kad:

  • Mums tas ir jādara saskaņā ar likuma normām.

  • Mēs esam saņēmuši Tavu atļauju.

Klientu serviss

Darba dienas: 9.00 līdz 17.30

Sestdienas: brīvs

Svētdienas un svētku dienas: brīvs

Pieteikumu izskatīšana: 8:00 līdz 20:00

Atver Credit24 kredītlīniju

arrow