Klientu serviss
Darba dienas: 9.00 līdz 17.30
Sestdienas: brīvs
Svētdienas un svētku dienas: brīvs
Pieteikumu izskatīšana: 8:00 līdz 20:00
Kā var pieteikties Kredītam?
Vai es varu saņemt papildu summu, ja man ir līgums pie jums?
Kādu summu es varu aizņemties?
Cik ilgā laikā pēc Kredīta pieteikuma apstiprināšanas manā kontā tiks ieskaitīta nauda?
Vai Jūs zvanīsiet uz manu darba vietu?
Vai varu pieteikties Kredītam, ja man nav oficiālu ienākumu?
Vai uz manu deklarēto adresi tiks sūtīta kāda informācija?
Kāpēc man ir jāapstiprina e-pasta adrese?
Kāpēc ir nepieciešams 0,01 EUR pārskaitījums?
Lai pabeigtu reģistrāciju, uz kādu bankas kontu man jāveic 0,01 EUR pārskaitījums?
Kāpēc mans pieteikums tika noraidīts?
Vai, piesakoties Credit24 Kredītam, mani personas dati ir drošībā?
Kas ir nepieciešams, lai saņemtu Credit24 Kredītu?
Aizpildīju reģistrācijas anketu, taču sistēma uzrāda, ka šāds personas kods jau ir reģistrēts. Kāpēc tā?
Kas ir Credit24 kredītlīnija?
Kam ir pieejama kredītu apvienošana Credit24?
Vai pie jums ir pieejami tikai īstermiņa kredīti?
Vai aizdevuma noformēšanai ir nepieciešama ķīla?
Vai Credit24 aizdevums ir piemērots automašīnas iegādei?
Kāpēc es turpinu saņemt atgādinājuma e-pastus un īsziņas, ja jau laicīgi pabrīdināju, ka samaksāšu vēlāk?
Vai var sadalīt ikmēneša maksājumu vairākos maksājumos?
Cik ilgā laikā mans veiktais maksājums tiks apstrādāts?
Vai maksājumus par Kredītu varu veikt arī uz SEB, Citadele, (..) bankas kontu?
Sedzot Kredītu pilnā apmērā pirms norādītā termiņa, vai kopējā summa atmaksai samazinās?
Ja maksājumu nevaru veikt norādītajā termiņā, vai to varu pagarināt?
Kādas ir kavēta maksājuma vai nesamaksāta rēķina sekas?
Kā lietot Credit24 Kredītu mobilajā tālrunī?
Šodien apmaksāju Credit24 Kredītu. Kad varu pieteikties jaunam pakalpojumam?
Nevēlos saņemt rēķinu pa pastu. Vai varu saņemt rēķinus elektroniski?
Esmu pazaudējis rēķinu. Kā varu saņemt jaunu?
Ko nozīmē "Sarežģīti finansiālie apstākļi"?
Kā es varu paziņot par adreses maiņu?
Man ir noformēts Credit24 Kredīts. Kā varu autorizēties savā klienta profilā?
Man mainījās kontaktinformācija (tālruņa numurs, e-pasts, adrese), ko man darīt?
Darba dienas: 9.00 līdz 17.30
Sestdienas: brīvs
Svētdienas un svētku dienas: brīvs
Pieteikumu izskatīšana: 8:00 līdz 20:00
Tālrunis: 20140014
E-pasts: info@credit24.lv