credit24
Biežāk uzdotie jautājumi
Pieteikšanās
Kā var pieteikties Kredītam?

Pieteikties Kredītam var mūsu mājas lapā www.credit24.lv

Vai es varu saņemt papildu summu, ja man ir līgums pie jums?

Vienlaicīgi var būt aktīvs tikai viens līgums. Ja Tev jau ir aktīvs Kredītlīnijas līgums, tad tā ietvaros vari veikt papildu naudas izmaksas vai kredītlimita palielinājumu, ja tādi ir pieejami. To ir iespējams apskatīt Tavā Credit24 klienta profilā.

Kādu summu es varu aizņemties?

Summu, kādu iespējams aizņemties, vari aplūkot, aizpildot Kredīta pieteikuma formu. Pirms Kredīta pieteikuma iesniegšanas varēsi aplūkot savu pieejamo Kredīta limita summu.

Cik ilgā laikā pēc Kredīta pieteikuma apstiprināšanas manā kontā tiks ieskaitīta nauda?

Ja bankas konts ir AS Swedbank, SEB bankā, Citadele bankā, Nordea bankā vai DNB bankā, Kredīta summa tiks ieskaitīta 15 minūšu laikā pēc kredīta pieteikuma izskatīšanas.
Ja konts ir citā bankā, pārskaitījums aizņems ilgāku laiku.

Vai Jūs zvanīsiet uz manu darba vietu?

Nē, mēs neveicam zvanus uz darba vietām.

Vai varu pieteikties Kredītam, ja man nav oficiālu ienākumu?

Nē, lai pieteiktos Kredītam un aizņemtos naudu, ir nepieciešami oficiāli ienākumi.

Vai uz manu deklarēto adresi tiks sūtīta kāda informācija?

Informācija par Kredītu uz Tavu pieteikumā norādīto deklarēto dzīvesvietas adresi tiks nosūtīta tikai tādā gadījumā, ja kā saņemšanas veidu būsi izvēlējies sūtījumus pa pastu un nebūsi norādījis faktisko dzīves vietas adresi, vai nebūsi apstiprinājis savu e-pasta adresi.

Kāpēc man ir jāapstiprina e-pasta adrese?

Lai mēs varētu identificēt Tavu e-pastu un nosūtīt ar Kredītu saistīto informāciju. Gadījumā, ja e-pasta adrese netiek apstiprināta, visu svarīgo informāciju par Kredītu sūtīsim uz Tavu norādīto faktisko dzīvesvietas adresi.

Kāpēc ir nepieciešams 0,01 EUR pārskaitījums?

0,01 EUR pārskaitījums jāveic, lai mēs varētu pabeigt reģistrācijas procesu un Tevi identificēt, pārliecinoties, ka Tavā vietā kredītam nepiesakās kāda cita persona. Kad saņemam 0,01 EUR pārskaitījumu, identificējam arī Tavu bankas kontu, uz kuru varēsim veikt Kredīta summas pārskaitījumu.

Lai pabeigtu reģistrāciju, uz kādu bankas kontu man jāveic 0,01 EUR pārskaitījums?

Lai pabeigtu reģistrāciju un identificētu Tevi un Tavu bankas kontu, pārskaitījums jāveic no personīgā bankas konta, uz kuru vēlēsies saņemt Kredītu.
Rekvizīti identifikācijas maksājuma veikšanai:

Saņēmēja nosaukums: SIA IPF Digital Latvia

Saņēmēja reģistrācijas numurs: 50003913651

Summa: 0.01 €

Maksājuma mērķī norādi savu telefona numuru, kuru izmantoji reģistrējoties.
Saņēmējbankas konta numuri:

AS Swedbank - LV44HABA0551016490195

AS SEB banka - LV89UNLA0050010101508

AS Citadele Banka - LV89PARX0005196440002

AS Luminor Bank (Nordea) - LV71NDEA0000081260636

AS Luminor Bank (DNB) - LV80RIKO0002013086128

Veicot pārskaitījumu no citas bankas, lūdzam izmantot AS Swedbank kontu - LV44HABA0551016490195.

Kāpēc mans pieteikums tika noraidīts?

Pieteikums Kredītam var tikt atteikts, ja:

  • Pieteikumā esi norādījis kļūdainu informāciju;
  • Tev ir nenokārtotas parādsaistības;
  • Iepriekšējā Credit24 kredīta atmaksu esi ievērojami kavējis vai arī lieta tikusi nodota parādu piedziņas kompānijai;
  • Iespējams, esi uzņēmies pārāk lielas kredītsaistības pret saviem ienākumiem;
  • Ir kavēta rēķina apmaksa pie citiem banku vai nebanku kredītdevējiem.
    • Ja augstāk minētais nav attiecināms uz Tevi, iespējams, ka Kredīta pieteikums ticis noraidīts mūsu uzņēmuma iekšējās kredītpolitikas dēļ. Nākotnē vari mēģināt pieteikties Kredītam atkārtoti, mēs labprāt izskatīsim Tavu pieteikumu no jauna.

Vai, piesakoties Credit24 Kredītam, mani personas dati ir drošībā?

Jā, mūsu iekšējā uzņēmuma privātuma politika un noteikumi ir radīti, lai aizsargātu Tavus datus un konfidencialitāti, ieskaitot nepersonisko informāciju. Piekļuves tiesības Taviem personas datiem ir tikai IPF Digital un mūsu sadarbības partneru pilnvarotiem darbiniekiem.

Kas ir nepieciešams, lai saņemtu Credit24 Kredītu?

Lai saņemtu Credit24 Kredītu, Tev ir jābūt:

  • Latvijas Republikas rezidentam vecumā no 18 - 70 gadiem;
  • Atvērtam bankas kontam kādā no Latvijas bankām;
  • Derīgam mobilā tālruņa numuram;
  • Oficiāliem ienākumiem;
  • Pozitīvai kredītvēsturei.

Aizpildīju reģistrācijas anketu, taču sistēma uzrāda, ka šāds personas kods jau ir reģistrēts. Kāpēc tā?

Ja redzi šādu tekstu, tas nozīmē, ka Tu jau esi agrāk reģistrējies Credit24 mājaslapā. Izvēloties sadaļu “Autorizēties”, ir iespējams ievadīt Tavu personas kodu un paroli. Gadījumā, ja neatceries savu paroli, izmanto paroles atjaunošanas funkciju, un pagaidu parole, kas būs derīga 10 minūtes, tiks nosūtīta uz Tavu reģistrēto mobilā tālruņa numuru. Ja esi mainījis mobilā tālruņa numuru, Tev ar mums ir jāsazinās, sūtot e-pastu ar informāciju uz: info@credit24.lv.

Kas ir Credit24 kredītlīnija?

Credit24 kredītlīnija ir naudas kredīts, kura ietvaros saņemsi noteiktu summu (kredītlimitu), Tev pašam izlemjot, kad un cik lielu naudas daļu no tās izņemt. Jāatmaksā būs tikai izmantotā naudas summa, savukārt neizmantotos līdzekļus iespējams izņemt vēlāk, kad nepieciešams.

Kam ir pieejama kredītu apvienošana Credit24?

Credit24 Kredītu apvienošana ir pieejama jekuras citas kredītiestādes klientam, kas vēlas pārnest savas kredītsaistības vai apvienot vairāku kredītiestāžu kredītus vienā maksājumā pie Credit24, lai iegūtu izdevīgākus nosacījumus.

Vai pie jums ir pieejami tikai īstermiņa kredīti?

Credit24 saviem klientiem piedāvā dažāda veida risinājumus - to skaitā ir gan īstermiņa kredīti, gan kredīti ar atmaksas termiņu līdz pat 60 mēnešiem.

Vai aizdevuma noformēšanai ir nepieciešama ķīla?
Nē, mūsu aizdevumi tiek izsniegti bez ķīlas.
Credit24 kredīta atmaksa
Kāpēc es turpinu saņemt atgādinājuma e-pastus un īsziņas, ja jau laicīgi pabrīdināju, ka samaksāšu vēlāk?

Atgādinājuma īsziņas un arī e-pasti tiek automātiski izsūtīti no sistēmas. Atgādinājumu izsūtīšanu nav iespējams apturēt pat, ja esi brīdinājis par kavējumu.

Vai var sadalīt ikmēneša maksājumu vairākos maksājumos?

Ja esi saņēmis rēķinu, to vari atmaksāt vairākās sev piemērotās daļās līdz rēķinā norādītajam atmaksas datumam. Kamēr rēķinu neesi saņēmis, Tavi veiktie maksājumi segs pamatsummu un uzkrātos procentus uz maksājuma dienu, bet ikmēneša rēķins Tev tiks nosūtīts pilnā apmērā.

Cik ilgā laikā mans veiktais maksājums tiks apstrādāts?

Ja maksājumu veiksi no Swedbank, apstrāde aizņem 1 darba dienu. Maksājot citās bankās, maksājuma saņemšana un apstrāde var aizņemt līdz 2 darba dienām. VAS Latvijas Pasts veiktie maksājumi tiek apstrādāti 5 darba dienu laikā. Tiklīdz maksājums tiks saņemts un apstrādāts, Tu saņemsi apstiprinošu īsziņu.

Vai maksājumus par Kredītu varu veikt arī uz SEB, Citadele, (..) bankas kontu?

Nē, kredīta atmaksa ir jāveic tikai uz A/S Swedbank norēķinu kontu Nr. LV69HABA0551038011523.

Sedzot Kredītu pilnā apmērā pirms norādītā termiņa, vai kopējā summa atmaksai samazinās?

Jā, sedzot Kredītu pilnā apmērā pirms norādītā termiņa, summa apmaksai būs mazāka kā maksājot to norādītajā termiņā, veicot minimālos ikmēneša maksājumus.

Precīza Kredīta atmaksas summa uz katru dienu ir redzama Tavā Credit24 klienta profilā.

Ja maksājumu nevaru veikt norādītajā termiņā, vai to varu pagarināt?

Pagarinājuma iespējas nepiedāvājam. Kredīta minimālā ikmēneša maksa ir jāveic līdz rēķinā norādītajam datumam.

Kādas ir kavēta maksājuma vai nesamaksāta rēķina sekas?

Kavēta maksājuma gadījumā tiek aprēķināti nokavējuma procenti no kavētajā rēķinā iekļautā pamatparāda, kā arī tiek izsūtītas atgādinājuma ziņas. Ja maksājums tiek kavēts ilgāk kā piecas dienas, mūsu speciālists veic zvanu, lai vienotos par maksājuma veikšanas datumu.

Ja maksājums tiek kavēts ilgstoši, uz e-pastu un dzīvesvietas adresi tiek izsūtīta brīdinājuma vēstule. Ja maksājums netiek veikts līdz vēstulē norādītajam datumam, lieta tiek nodota parādu piedziņas kompānijai.

Lai no tā izvairītos, iesakām veikt maksājumus laicīgi vai atbildēt uz mūsu speciālista zvanu, ja tomēr rēķina apmaksa tiek kavēta.

Kā lietot Credit24 Kredītu mobilajā tālrunī?

Ja Jums ir aktīvs līgums par Kredīta izmantošanu, šo pakalpojumu varat izmantot arī Jūsu mobilajā tālrunī. Mobilajā versijā varēsiet ērti veikt Kredīta summas pārskaitījumus uz savu kontu, apskatīt rēķinu, savu profila informāciju kā arī informāciju par Kredītu.

Šodien apmaksāju Credit24 Kredītu. Kad varu pieteikties jaunam pakalpojumam?

Credit24 Kredīts ir Kredītlīnija. Veicot pilnas Kredīta summas atmaksu, Kredītlīnija paliek atvērta un pieejama Tavām vajadzibām jebkurā mirklī. Tas nozīmē, ka nav nepieciešams pildīt jaunu pieteikumu jaunam līgumam, bet naudas izmaksu vari veikt savā klienta profilā vai ar īsziņas starpniecību, sūtot SMS ar tekstu NAUDA uz mobilā tālruņa nr: +371 28914377

Nevēlos saņemt rēķinu pa pastu. Vai varu saņemt rēķinus elektroniski?

Jā, vari saņemt rēķinu elektroniski uz savu e-pasta adresi. Gan pieteikuma formā, gan savā profilā vari izvēlēties un nomainīt rēķinu saņemšanas veidu (elektroniski vai uz pasta adresi).

Esmu pazaudējis rēķinu. Kā varu saņemt jaunu?

Sagatavoto rēķinu vienmēr vari aplūkot savā Credit24 klienta profilā. Ja vēlies saņemt savu rēķinu e-pasta adresē, nosūti pieprasījumu uz e-pasta adresi: info@credit24.lv.

Biežāk uzdotie jautājumi par kredītbrīvdienām
Ko nozīmē “sarežģīti finansiālie apstākļi”?

"Sarežģīti finansiālie apstākļi" nozīmē vienu no vai vairākus no šiem apstākļiem:

  • slimība vai negadījums, kas ietekmē darbspējas un kas ilgst vismaz 31 dienu;
  • piespiedu vai brīvprātīgi bezdarba apstākļi (darba attiecību izbeigšana);
  • dzīvesvietas maiņa
  • bērna piedzimšana.
Man pašlaik ir sarežģīti finansiālie apstākļi. Vai es varu saņemt Credit24 Miers kredītbrīvdienas?

Credit24 papildpakalpojumu Miers var pieslēgt jebkurā laikā. Pieteikties kredītbrīvdienām var, ja iestājušies sarežģīti finansiālie apstākļi un vismaz 3 mēnešus pēc kārtas ir veikta ikmēneša papildpakalpojuma maksa (2,95 €/mēnesī), kā arī nav kavētu maksājumu.

Cik ilgs ir Credit24 Miers kredītbrīvdienu periods?

Ja radušies sarežģīti finansiālie apstākļi, kredītbrīvdienas var ilgt līdz 3 mēnešiem, bet ne faktisko sarežģītu finansiālo apstākļu periodu, kas, iespējams, ir ilgāks. Ja slimība vai negadījums, kas ietekmē darbspējas, ilgst vairāk nekā 3 mēnešus, ir iespējams tās pagarināt vēl par periodu, kas nav ilgāks par 3 mēnešiem. Šāds pagarinājums pieļaujams tikai ilgstošas slimības vai negadījuma, kas ietekmē darbspējas uz laiku, kas ilgāks par 3 mēnešiem, gadījumā.

Kā es varu pieteikties Credit24 Miers kredītbrīvdienām?

Lai pieteiktos Credit24 Miers kredītbrīvdienām, Tev jāinformē pakalpojuma sniedzējs par sarežģītiem finansiālajiem apstākļiem Credit24 klientu pašapkalpošanās profilā mūsu mājas lapā vai jāsūta informācija uz e-pastu miers@credit24.lv. Piesakoties Credit24 Miers kredītbrīvdienām, nepieciešams iesniegt dokumentu, kas apstiprina sarežģītus finansiālos apstākļus. Lūdzu, ņem vērā, ka par sarežģītiem finansiālajiem apstākļiem jāziņo ne vēlāk kā 45 dienu laikā no apstākļu sākuma un dokuments, kas sarežģītus finansiālos apstākļus apstiprina, jānosūta ne vēlāk kā 21 dienas laikā pēc pieteikšanās. Pieteikšanās nav iespējama, ja ir kavēti ikmēneša maksājumi. Šādā gadījumā vispirms jāsamaksā kavētie rēķini, un tikai tad iespējams pieteikties Credit24 MIERS kredītbrīvdienām.

Vai es varu dzēst aizdevuma pamatsummu Credit24 Miers kredītbrīvdienu izmantošanas laikā?

Tu vari dzēst aizdevuma pamatsummu kredītbrīvdienu izmantošanas laikā, bet ņem vērā, ka pamatsummas dzēšanas brīdī tās tiks nekavējoties pārtrauktas.

Klienta profils
Kā es varu paziņot par adreses maiņu?

Savu dzīvesvietas adresi, tālruņa nummuru, e-pasta adresi vari nomainīt savā Credit24 klienta profilā, labajā pusē zem savas informācijas, izvēloties iespēju "Labot".

Man ir noformēts Credit24 Kredīts. Kā varu autorizēties savā klienta profilā?

Autorizēties Credit24 klienta profilā vari izvēloties sadaļu "Mans Credit24", ievadot savu personas kodu un izvēlēto paroli. Ja neatceries savu paroli, izmanto paroles atjaunošanas iespēju, spiežot pogu "Aizmirsu savu paroli".

Man mainījās kontaktinformācija (tālruņa numurs, e-pasts, adrese), ko man darīt?

Savu dzīvesvietas adresi, tālruņa numuru, e-pasta adresi vari nomainīt savā Credit24 klienta profilā, labajā pusē zem savas informācijas, izvēloties iespēju "Labot".

Pirmdiena – Svētdiena
8.00 līdz 20.00
Tālrunis
Noderīga informācija
SIA IPF Digital Latvia ir reģistrēta Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrā 10.04.2007 ar vienoto reģistrācijas Nr. 50003913651. PVN maksātāja numurs: LV50003913651. Speciālā atļauja (Licence) Nr.NK-2016-042 patērētāju kreditēšanas pakalpojumu sniegšanai Latvijas Republikā, kas izsniegta pamatojoties uz Patērētāju tiesību aizsardzības centra 2016. gada 20. oktobra lēmumu Nr. NK-201651.
Credit24 kredītlīnijas gada procentu likme (GPL) ir no 19.86%. Tā ir minimālā gada procentu likme un tiek aprēķināta individuāli, pēc pieteikuma iesniegšanas, izvērtējot klienta sniegto informāciju. GPL aprēķins ir balstīts uz visām ar produktu saistītajām procentu likmēm un ietver Komisiju par konta apkalpošanu (0€) un naudas līdzekļu izmaksu (0€). Credit24 minimālā GPL likme ir 19.86% / maksimālā GPL likme ir 51.98%. Credit24 piedāvā kredītlīniju summā no 50 līdz 5000 € ar atmaksas termiņu 60 mēneši.
Aizņemoties 500 EUR ar atmaksas termiņu 60 mēneši un 60 maksājumiem ar iespējami zemāko aizņēmuma likmi gadā 18.00%, gada procentu likme 19.86%, kopējā atmaksājamā summa 761.80 EUR.

Credit24 kredītlīnija ir Tev pieejama noteikta naudas summa, kuru vari izņemt, kad nepieciešams. Kādu summu izņemt un cik bieži - izvēlies Tu pats. Veicot pilnīgu kredītlīnijas summas atmaksu, tā paliek atvērta un pieejama Tavām vajadzībām jebkurā mirklī. Tas nozīmē, ka nav nepieciešams pildīt jaunu pieteikumu jaunam līgumam. Atkārtotu naudas izmaksu vari ērti veikt savā klienta profilā.
Aizņemies atbildīgi, izvērtējot aizdevuma nepieciešamību un iespējas to atmaksāt!
Mājas lapā izvietotajiem pakalpojumu cenu kalkulatoriem ir informatīva nozīme.