Pieejamības paziņojums

Šis paziņojums attiecas uz saturu, kas publicēts domēnos: www.credit24.lv un www.creditea.lv. Šīs tīmekļa vietnes pārvalda IPF Digital Latvia SIA, un tās ir izstrādātas tā, lai tās varētu izmantot iespējami plašāks cilvēku loks, tostarp personas ar invaliditāti. Šis paziņojums neattiecas uz citu saturu vai tīmekļa vietnēm, kas publicētas citos apakšdomēnos.

Apņemšanās nodrošināt pieejamību

IPF Digital Latvia SIA ir apņēmusies veidot digitāli iekļaujošu vidi, ieviešot pieejamības principus visos mūsu uzņēmuma darbības aspektos. Mūsu mērķis ir nepārtraukti uzlabot lietotāja pieredzi visiem cilvēkiem — arī personām ar invaliditāti — atbilstoši Eiropas Pieejamības aktam (EAA) un Preču un pakalpojumu pieejamības likumam par digitālo pieejamību. Mēs apzināmies, ka pilnīgas atbilstības panākšanai būs nepieciešams ilgtermiņa darbs, tomēr jau esam spēruši nozīmīgus soļus pieejamības šķēršļu identificēšanā un uzlabojumu prioritizēšanā. Pieejamības aspekti tiek pakāpeniski integrēti mūsu uzņēmuma procesos kā daļa no mūsu ilgtermiņa digitālās stratēģijas un centieniem uzlabot lietotāju pieredzi, ievērojot gan juridiskās, gan ētiskās prasības.

Pieejamības statuss

Tīmekļa vietne šobrīd tiek uzskatīta par daļēji atbilstošu Web Content Accessibility Guidelines (WCAG) 2.1, īpaši A un AA līmeņa kritērijiem, kas atspoguļoti arī Eiropas standartā EN 301 549 — Eiropas Pieejamības akta tehniskajā ietvarā. Ir ieviestas vairākas pieejamības funkcijas, tomēr nepieciešami papildu uzlabojumi, lai nodrošinātu konsekventāku un iekļaujošāku pieredzi visiem lietotājiem. Tiek veikts nepārtraukts darbs pie digitālo pakalpojumu pieejamības uzlabošanas, ievērojot attiecīgos standartus un labās prakses piemērus.

Pieejamības uzlabošanas plāns

Tiek izstrādāts pieejamības uzlabošanas plāns, kas vadīs korektīvo darbību īstenošanu, pamatojoties uz lietotāja ietekmes apmēru un tehnisko sarežģītību. Daļu uzlabojumu būs iespējams īstenot ātri, taču daži var prasīt būtiskas izmaiņas tehniskajā infrastruktūrā vai lietotāja saskarnē. Uzlabojumi tiks ieviesti pakāpeniski, nemitīgi uzlabojot nodrošināto pakalpojumu pieejamību. IPF Digital Latvia SIA apstiprina savu apņemšanos nepārtraukti uzlabot pakalpojumu pieejamību, uztverot to kā svarīgu daļu no iekļaujošas un taisnīgas lietotāja pieredzes nodrošināšanas.

Nepārtraukti uzlabojumi

Mēs apzināmies, ka dažos aspektos mūsu digitālie pakalpojumi vēl neatbilst augstākajiem pieejamības standartiem. Šie jautājumi tiek risināti strukturēta un nepārtraukta uzlabošanas procesa ietvaros. Pieejamības aspekti tiek iekļauti nākotnes izstrādes ciklos, ievērojot tiesību aktus un mainīgās lietotāju vajadzības. Mūsu mērķis ir nodrošināt, ka ikviens, neatkarīgi no spējām, var piekļūt mūsu pakalpojumiem un izmantot tos pēc iespējas patstāvīgāk un efektīvāk. Nākamais šī paziņojuma atjauninājums plānots līdz 31.12.2025.

Citi pakalpojumi

Lai arī šis paziņojums galvenokārt attiecas uz vietnēm www.credit24.lv un www.creditea.lv, mēs pakāpeniski vērtējam arī citu digitālo pakalpojumu pieejamību, tostarp:

• Tiešsaistes kredītu pieteikuma formas

• Klientu portāls

• Mobilā lietotne

• Klientu apkalpošanas centrs (tālrunis, e-pasts)

• Atsauksmes un kontaktinformācija

Mēs novērtējam Tavas atsauksmes par mūsu pakalpojumu pieejamību. Ja Tev ir grūtības piekļūt mūsu pakalpojumiem, lūdzu, sazinies ar mums:

• E-pasts: info@credit24.lv (Credit24) un info@creditea.lv (Creditea)

• Tālrunis: +371 2014 0014 (Credit24) un +371 2377 8866 (Creditea)

Jautājumi un ziņojumi tiks izskatīti pēc iespējas ātri, bet ne vēlāk kā 14 dienu laikā no saņemšanas brīža.

Klientu serviss

Darba dienas: 9.00 līdz 17.30

Sestdienas: brīvs

Svētdienas un svētku dienas: brīvs

Pieteikumu izskatīšana: 8:00 līdz 20:00

Piesakies jau šodien.

arrow