Šobrīd uzdarbojas krāpnieki. Viņu mērķis ir izkrāpt naudu, iegūstot Tavus datus, tostarp konta informāciju, paroli, kartes PIN kodu, kartes numuru, drošības paroli vai maksājuma apstiprinājumu. Krāpnieki var sazināties ar Tevi telefoniski, nosūtot SMS vai e-pasta vēstuli. Visbiežāk viņi ziņo par to, ka ir notikuši aizdomīgi darījumi ar Tavu kontu vai karti, un, lai to novērstu, Tev ir jānosauc savas paroles vai pieejas dati.
Šīs saites izskatās līdzīgas īstajai lapai, taču satur nelielas atšķirības, kas noved pie viltotas lapas kopijas. Labākais veids, kā sevi aizsargāt, ir pievienot Credit24.lv vai savas bankas lapu grāmatzīmēm savā pārlūkprogrammā un piekļūt lapām tikai caur tām.
Krāpnieki bieži mēģina veikt vairākas darbības - ielogoties, apstiprināt maksājumus utt. Ja pats neveic nekādas darbības, neapstiprini un neizpaud pieejas datus.
3) Nekad neatklāj savas lietotnes PIN, kartes PIN, pieteikšanās paroli
Ja Tev zvana un pieprasa PIN kodu vai pieejas paroli, lai novērstu aizdomīgu darījumu, nekad neizpaud savus datus un ziņo par to mums vai savai bankai. Mēs nekad neprasām Tavas pieteikšanās un drošības paroles un PIN kodus.
Ja Tev zvana un piesaka sevi, kā Credit24 darbinieks, bet Tu neesi par to pārliecināts - labāk atzvani mums uz nr. 20140014. Tā Tu noteikti zināsi, ka runā ar mums.
Regulāri maini paroli, jo datu aizsardzība sākas ar paroļu drošību. Neizmanto vienu un to pašu paroli vairākām vietnēm. Izmanto drošas paroles, iekļaujot burtus un ciparus.